Friday 14 November 2014

PROJEK 5 : Dompet Kecil Crochet

 


Memang agak lama blog ni di anak tirikan namun bukan itu niat saya sebenarnya. Kesibukan dalam kerjaya arkitektur, sedikit sebanyak menghalang apatah lagi, saya juga mencuri-curi masa menjadi pelajar sambilan di salah satu universiti swasta di ibukota dan sekarang ini sedang menunggu keputusan. Insya'allah jika di izinkan, saya bakal menjadi graduan tahun depan. Doa-doakanlah..     

Nak di jadukan cerita tentang crochet yang tenggelam timbul ni, baru-baru ni anak perempuan saya di banjiri tempahan dompet dari rakan sekolahnya. Panik juga sebab takut tak memenuhi dateline. Duit sudah di bayar maka I am going to be dead. 
  
Atas budi bicara anak saya tak tahu ler apa benda lah anak I mengayat kawan-kawannya. akhirnya, her friends agree to receive their order within 2 weeks. And finally, I did 5 pieces of small purse and they received happily.. and there is more order coming in. Thats what my daughter said. oh!dear.. :p + :)                                                                  

No comments:

Post a Comment